-
Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie 'formularza zamówienia' znajdującego się na stronach sklepu, w wyjątkowych przypadkach zamówienia można składać telefonicznie bądź przez e-mail.
-
W przypadku złożenia zamówienia przez sklep internetowy, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie pocztą elektroniczną.
-
W przypadku złożenia zamówienia z formą płatności "Gotówka przy odbiorze" lub "Wpłata na konto", Klient musi potwierdzić zamówienie (wybierając odpowiedni link w wysłanej przez sklep wiadomości e-mail), zamówienia nie potwierdzone nie będą realizowane.
-
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności.
-
Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
-
Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu perfumeria-rene.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Klient dokonuje zakupu po cenach, które obowiązują w momencie zamówienia, nawet w przypadku kiedy ceny detaliczne Dystrybutora, w dniu zakupu przez Klienta, podwyższyły się.
-
Koszt dostarczenia przesyłki i zwrotu z tytułu nie podjęcia jej w terminie pokrywa Klient, z wyjątkiem zamówień powyżej kwoty 500zł , gdzie koszty przesyłki pokrywa sklep perfumeria-rene.pl (nie dotyczy kosztów zwrotu z powodu nie podjęcia przesyłki)
-
O wysłaniu zamówienia poinformujemy Państwa wysyłając e-mail, w którym podamy także numer przesyłki. Korzystamy z usług Poczty Polskiej,oraz UPS przesyłki kurierski Jeśli pracownik poczty nie zastanie Państwa w domu, w skrzynce pocztowej zostawi zawiadomienie o przesyłce oczekującej w urzędzie pocztowym odpowiadającym Państwa miejscu zamieszkania.
-
Dostawy realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka priorytetowa,UPS przesyłki kurierski) Podane w serwisie koszty przesyłki dotyczą przesyłek realizowanych na terenie Polski.
-
Terminy realizacji zamówień wynoszą od 1-7dni roboczych (towary dostępne w magazynie) do 3-15 dni roboczych (towary niedostępne w naszym magazynie lub u Dystrybutora), czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas.
- Wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta.
-
W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.
-
Zmiana lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny z pracownikiem sklepu.
-
Zmienić lub anulować można jedynie zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane do Klienta.