Zwroty i reklamacje
Wszystkie produkty sprzedawane w Perfumerii Rene są oryginalne.
Warunki przyjęcia reklamacji oraz prawa i obowiązki Klienta opisane zostały w regulaminie ( REGULAMIN SKLEPU ).
Formularz zgłoszenia reklamacji- ściągnij plik PDF
Formularz zgłoszenia reklamacji- ściągnij plik DOC
Składając reklamację, odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy wysłać
na adres Sklepu Internetowego,
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelakie koszty pokrywane są przez Klienta.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot towaru za pomocą przesyłki za pobraniem nie będzie akceptowany (przesyłki takie nie będą odbierane, w związku z czym towar uznaje się za niezwrócony). Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej.
Ja
............................................................niniejszym
informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych
rzeczy
........................................................................................,
numer
oferty............................................................................................
Data
zawarcia umowy to.................................................,
data odbioru
...........................................................................................
Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................
W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za
niezawartą, a Kupujący jest wolny od wszelkich zobowiązań. Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego towaru
będące wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zamieszczane na stronie PERFUMERIA-RENE zdjęcia mają charakter poglądowy i w niektórych przypadkach nieznacznie różnią się od wysyłanych produktów. Najczęściej występujące różnice to:
-
Inna pojemność produktu na zdjęciu- Ze względu na to, że produkty o różnej pojemności mogą mieć załączone zdjęcie flakonu o jednej pojemności, kształt i proporcje flakonów mogą nie zgadzać się. Przykładowo wszystkie produkty mogą mieć zdjęcie flakonu o pojemności 30ml. Najmniejsze pojemności (10 - 15ml) i miniatury mogą występować w uboższych flakonach.
-
Zmiany szaty graficznej oraz projektu flakonika przeprowadzone przez producenta.
-
W sporadycznych przypadkach prezentowane jest zdjęcie zastępcze, np. plakatu reklamowego danego zapachu bądź wody toaletowej zamiast dezodorantu
-
Różnice w kolorystyce spowodowane niedostateczną jakością zdjęcia
Powyższe rozbieżności nie stanowią podstawy do reklamacji.
W chwili doręczenia paczki zobowiązani są Państwo sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, zobowiązani są Państwo jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z personelem PERFUMERII-RENE Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.